Zaproszenie na webinary o zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami

Fundacja Wielogłosu zaprasza pracodawców, przedstawicieli urzędów pracy, osoby z niepełnosprawnościami, ich pełnosprawnych współpracowników i wszystkich zainteresowanych tematyką aktywizacji zawodowej na dwa webinary dotyczące zatrudnienia. Ich celem jest wzrost świadomości i wiedzy na temat komunikacji z niepełnosprawnym pracownikiem, dostępności w miejscu pracy, zatrudniania osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego.

Pierwszy webinar odbędzie się we wtorek 12 grudnia w godz. 12-13.30.
W programie m.in.: dobre praktyki w miejscu pracy, prawa i obowiązki niepełnosprawnego pracownika, niepełnosprawny pracownik w zespole, dostępność w miejscu pracy.

Drugi webinar odbędzie się w piątek 15 grudnia w godz. 11-12.30.
Tematyka będzie koncentrowała się wokół zdrowia psychicznego: pracownik z doświadczeniem kryzysu psychicznego, jak zorganizować przyjazne miejsce pracy, droga zawodowa a kryzys psychiczny.

Webinary odbędą się na platformie Zoom. Liczba miejsc ograniczona. Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zamieszczonego pod linkiem

Link do webinaru zostanie wysłany na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Osoba do kontaktu: Hanna Pasterny
e-mail: pashan@poczta.onet.pl

Webinary odbędą się w ramach projektu „Aktywnie razem” współfinansowanego ze środków PFRON za pośrednictwem Samorządu Województwa Śląskiego.

    Formularz zgłoszeniowy na webinary o zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami

    Wezmę udział w: